Be-be-bebe

Dobar dan.

Pre neki dan je bila velika rasprodaja kao i svake godine posle bozica i naravno tamo sam i ja bila. Kupila sam nove elasticne farmerke, dve majce i male sitnice kao kukica koja se zakaci za sto da ti drzi torbicu kad ides u izlazak.
Slikacu jednog dana i pokazati ovde.

A ima nesto sto sam kupila i to je bilo nesto NAJ NAJ za mene tog dana. Neznam dali ste primetili ali ja stvarno obozavam cipele. I to one visoke, aaah ako bi imala para i vremena svaki dan bi imala nove.


Ovo su moje nove bebe. Kupljene u prodavnici koja se zove Scorette i platila sam ih 77,91 eura.
Obozavam ih ili kako bi Vedo rekao OBOZAVAVAM! ♥

Naravno morala sam da ih odma obujem i prosetam. A uz cipele nosila sam.

- Obicne elasticne farmerke koje treba da izgledaju kao prave farmerke
- Nova ONLY majca.
- Drvena narukvica i drveni prsten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0