H&m new

Caos.

Zaboravila sam da vam kazem sta sam juce kupila. Ali krenucu ispocetka.
Juce kad smo Vedad i ja ustali i on i ja smo imali osecaj da danas moramo nesto vise da radimo nego da smo unutra u kucu i sedimo gledamo film. Prvo sto smo uradili je otisli u grad sa Tonijem  gledali sta ima novo. Ja sam kupila dzemper iz H&M. Posle toga smo jeli Thaibufe i bilo je okej... nista specialno.
Onda smo isli po Vedinog brata, Selvera, i zakazali vreme za badminton i to smo uradili. Jedno sat vremena smo ja i Toni pobedjivali familiju Kusuran, mohahaha! 
Posle toga smo se istusirali spremili i kao sto sam rekla pre, otisli u bioskop.


Ovaj dzemper sam kupila samo moja boja je vise braon i obozavam je.
Dzemper H&M = 32,75:- eura

Sutra sam slobodna, nemam skolu tako da cu mozda to vreme iskoristi da vidim dali ima jos nesto za mene u gradu. Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0