Tuto-finito.

Izgleda da sam danas nesto strasno nervozna...

Od kad sam videla da cipele koje ja hocu vise nema sve mi ide naopako.

PRVO... htela sam da se utesim sa malo internet shopping i nasla sam ja sve, ali tesko je kad ja hocu bas sve i nemogu da se odlucim na jedno.

DRUGO... Sutra, ozbiljno ali ozbiljno razmisljam da preskocim neke casove da mogu da vidim sta ima u gradu da se kupi.

TRECE... Muci me sto je uskoro bozic a dan posle bozica je sve 50% jeftinije a ko ce docekati nedelju dana?

Nemogu da opisem kako se sad osecam. Neznam da li je to dobro ili lose ali stvarno me hvata panika sto nisam isla u shopin sto godina. Dobro nije bas sto, kupila sam jednu majcu i sako prosle nedelje ali nije mi to dovoljno. HOCU JOS!



Videcu, sutra cu sigurno pokazati "sta ima novo u garderobi". Do tada, cujemo se. Caos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0