Spremanje

Hello Hello!

Danas sam bila zauzeta, nisam imala vremena da sedim za kompjuterom.
Spremala sam sobu, ceo moj sprat i spakovala sam se.
Sutra ide familija u Dansku, nedelju dana. Prvo svracamo kod Fancanelovih, oni su nam usput i taman da ih vidimo. Onda nastavljamo dalje. Kompjuter cu poneti pa se danam da ce biti interneta tamo. Onda cu vam pokazati gde cemo spavati, uopste kakva je Danska.
Nego moram nesto da vam pokazem i kazem.


Nisam bas brojala koliko kesa ima ali ja mislim da se vidi koliko moze da se sakupi na par meseci.
Kad je mama videla htela je da me ubije. ( hehe )
Ali kad si shoppoholic onda barem imas kese za smece, jel da?

Sutra nisam sigurna da li cu se javiti, probacu preko Iphona. Ljubim vas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0