Egipat - Mallorca

Jos nisam stigla da napisem da ja i Vedo 27 jula idemo u Egipat. (jedva cekam) Platili smo karte pre mozda nedelju dana. Putovanje me je kostalo oko 1014 erua koje sam cuvala dugo dugo da dodjem do tog broja. Ali sam radila i zaradila. Tamo cemo bit 2 nedelje.
Slike su kopirani iz www.apollo.se









Ali nije to sve.
Kad se vratimo idemo cela Novakovic familia + Vedo u Mallorcu, treceg septembra i bicemo da 8 dana.
Danas su bas mama i tata dosli sa papirima da je putovanje bukirano. Ima cele godina da budem crna hehe! Ivako sam skoro providna tako da bi bilo lepo. Ove slike su nam poslali.





To je to za sad. Cujemo se sigurni sutra ili mozda malo kasnije.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0