JeJ!!!

Danas je petak 18 jun sto znaci da mi se tata napokon vraca iz Srbije. JEEEEJ!
Avion mu slece u Oslo (Norveska) u 00.30 a ja i Vedad idemo da ga pokupimo. Oko 21.30 krecemo odavde jer ipak je dug put cak do Oslo. A i ne mozemo bas da vozimo brzo, ipak mrak je i padala je kisa.

Danas je isto cetvrti dan kako nepusim, napokon sam resila da prestanen za stalno. ali za to mi je trebala pomoc flastera. Neki nikotin flaster koji se lepi na ruku ili na dupetu ( ne salim se).


Mala nevidljiva stvar na ruci ali zato pomaze. IMA SPASA LJUDI!!
Naravo mi uvek nesto fali medju prstima ali hvala bogu jos uvek postoje olovke, tako da sam verry verry happy!




Vedo me malo pre zvao i reko je da ce da dodje uskoro tako da bolje da se spremim.
Spavacu kod njega tako da nisam bas sigurno da cu se javiti posle a sutra sigurno.
Cujemo se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0