Jos mesec dana

Dobro jutro!
Posto sam vec na facebooku najavila da uskoro idemo u egipat onda cu i ovde.
JOS MESEC DANA WOOOHOOO!!! jedva cekam. Od kad smo se preselili u Svedsku svakog leta smo autom isli dole u Srbiju, ovo je prvo leto da NE idem dole i prvi put idem u inostranstvo, van juge i van Svedske.
U pondeljak idem da zakazem vreme kod lekara da se vakcinisemo i onda mozemo da letiomo.

Zaboravila sam da kazem da u petak sam narucila sociva, zelene boje. Sve me je kostalo 21 euro.


Na slici izgledaju skoro sivo/plavo/zelene ali nisu takve uopste. Narucila sam ja jednom pre i oci stvarno izgledaju zelene. Ovako izgledaju kad ih ja nosim.


Ovde su bas zelene. Ja volim zelene oci, mislim da su mnogo lepse nego plave. Volim ja i braon oci samo sto su mi zelene malo lepse ipak ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0