DaDa´s back

Kao sto sam vec napisala tata mi se vratio. Otisli smo iz Karlstada oko pola deset oko pola jedan smo vec stigli u Oslo. Kad smo dosli videli smo da Avion kasni pola sata, i umesto da sedimo i cekamo isli smo naokolo i slikali se.




















Mogu samo da zamislim sta su drugi mislili kad su me videli kako se gubim na aerodromu, hehe.



Vec je proslo pola sata a tate jos uvek nema... Vec nam je dosadilo gubitise na aerodromu a i morali smo i mi malo da se odmorimo. Kupili smo kafu i nastavilo ludilo kad smo opet dobili energiju.

Znate kad taksisti cekaju ljude... Pa imaju tablu sa njihovim imenima. I mislim se sto da ne? Ja sam napravila svoju tablu "´ca´ca".

Krenuli smo iz Osla u 2 i vratili smo se kuci u 6 ujutru. Mogu reci da nam nije trebalo ni 5 minuta da zaspimo. Maltene smo pali u krevet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0