Wolfman

Dobro vece!

Evo me sad se tek vratila od Steliosa. Gledali smo kao sto sam i napisala film, zove se wolfman.
Onako, nije bas jako los. Moze da se gleda.




P.S. Danas sam upoznala prvi put u osam godina jednog decka sto zna gde se nalazi Opovo. Nisam mogla da verujem. Rekao je cak i da je isao tamo da igra fotboll ????!!!! Okeej...? Radi u Mc donaldsu a ja isla da kupim nesto da jedem i zato sto sam bas iz Opova nije mi je naplatio coca-colu, moahaha.
Thank you man! Neznam samo kako, jer on je iz Bosne (ja mislim, barem mi je tako rekao prosli put, ako se secam dobro).


Sad sam kod Vede, spavacu ovde kao sto sam vec napisala. I kasno je mada mi se nespa. Inace imam obicaj da nespavam kad sam ovde, neznam zasto. Svi spavaju samo ja ne. Videcemo, danas nije moj dan a o svacemu razmisljam a kad razmisljam puno onda nije dobro.
Cujemo se sutra, to jest danas.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0