Treci put... sudar.

Cao ljudi.

Moram samo da ispricam sta se juce desilo. Vec treci put sam u saobracajnoj nesreci. Hvala Bogu nije bilo strasno. Ovako je bilo....

... Vedo i ja smo sedeli u auto i krenuli ka Vedinoj kuci. Jedan auto je krenuo u nasu stazu ali je stao na sred i nije znao dali da nas pusti ili da sam krene da vozi. Mi smo to na vreme videli i stali da nebi MI se ukucali u njega. Naravno nismo naglo zakocili nego polako i stali. U sekundi kako je nas auto stao tako smo culi kocnice iza nas i osetilimo jedan dosta jak udar od pozadi.
I Vedo i ja smo istrcali napolje odma da vidimo dali je sve uredu. Covek sto nas je udario je izasao kao da se nista nije desilo i pitao dali je sve ok. Sve je bilo ok, osim njegovog auta. Kad je policia dosla i mi smo sve ispricali ispostavilo se da je on bio pijan dok je vozio i da ga polica trazi vec par sati. Tako da nista nije bilo opasno ali ja sam bila jako ljuta, nemogu da verujem da covek sto je toliko puno popio da nije mogao da potpise neke papire je seo za volanom i krenuo na put.

Ja ipak mislim da je DOBRO to sto je udario u nas i nije ispala tako velika steta nego da je pregazio nekog coveka, dete ili starije ljude. Sedi sad u zatvoru i treba uskoro da ga puste, izgubice vozacku i nece siguno opet moci da je dobije. Tako mu i treba!

Ja sam zahvalna sto smo mi jos uvek zivi.



Tako da vi koji vozite, pazite se i nemojte piti ako cete voziti. Mnogi ljudi mogu da nastradaju a najgore i vi.
Cuvajte se, cuvam se i ja.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0