Wajaaaaaa!!!!!!

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH Vedo mi malo pre ispricao sta se desilo sinoc.
U zadnje vreme pocela sam da pricam u snu neki put mi se cak i desilo da ustanem i pocnem da igram i vratim se tek kad mi vedo kaze da se vratim. No, sinoc smo spavali ovde kod mene. Ja imam dosta sirok krevet i ja sam nekako dosla na drugu stranu.

Vedad: Saro, dodji kod mene.
Ja: Nesmem, ima nindze tu.
Vedad: Nema, dodji kod mene.
Ja: Nemogu, nindza ce da me uhvati! Upali prvo svetlo.
( Vedad je upalio svetlo )
Ja: Dobro je, nema ih!
( I priblizila sam se )

I sve to je bilo u snu, milsim ja sam spavala a Vedo je bio budan.
Smejala sam se jedno pola sata.



Ljubav moja najlepsa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0