Sivo Nije Dosadno

Caooos!

Zadni put kad sam pisala bila som kod Tonija :) tamo smo bili ja i Vedo od petka pa do nedelje.
Juce nisam bila u skolu jer nismo je imali, tako da danas (utorak) je moj prvi skolski dan ove nedelje.
Sad sedim za kompjuterom i stvarno neznam sta da radim. Sve sto treba u skoli uradila sam.
I ne samo to nego i Vedo me skroz zeznuo, rekao je da nejedem puno danas za rucak jer ima neko inzanadjenje za mene kasnije a ja nisam ni dorucak jela. Sad sam jako gladna i od svega bi da odem u Mc Donalds i da pojedem naj veci hamburger sto imaju.



Juce sam bila kod Steliosa, kupio je novi Iphone 4 pa me i slikao.
Neznam ako vidite ali imam drugaciju boju ociju. Narucila sam siva sociva i dobila ih juce.
Meni se jako dopada kad devojka ima svetle oci a tamnu kosu.

Sta vi mislite ?
Mi lepo stoje svetle oci?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0