Spremna

Dobro vece!

Juce sam juria po gradu da nadjem kofer za mene. Htela sam da ima cetiri tocka, da mogu da ga guram pored mene a ne da ga vucem jer to mi je tesko i da bude lak da mogu vise odela da nosim.
Gledala sam u prodavnice gde se obicno kupuju koferi i sve je kostalo 1200 eura sto je i meni skupo. Posle sam slucajno se setila da ima o jednoj prodavnici koja se zove rusta. Otisli smo tamo ja i Toni i nasla sam bas kakav ja hocu za 60 euro. I jako sam zadovoljna mada sam dobila 2 od 3.
Moj ima 4 tocka i moze da se gura sa strane ali je dosta tezak, skoro pet kila sto znaci da mogu samo 15 kila odela sto meni nije dovoljno. Ali nemogu sve da imam...



Mogla sam da biram izmedju roze i ove boje. Naravno da nisam uzela rozu.
Tako da sam sad spremna za pakovanje.


Sad ce Vedo da zavrsi sa treningom i da me pokupi. Idemo kod Tonija da gledamo film :)
Good Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0