Veliki brat.

Dobro vece.

Malo pre sam se vratila od Vede i vecera je bila super. Super smo kuvari. U zadnje vreme sve vise i vise pravimo sami da jedemo i mislim da bi preziveli a da nam niko ne pravi hranu.


 

Posle vecera je poceo svedski veliki brat. Ove godine su poceli opet da pustaju, a pre ovog zadnji je bio pre 4-5 godina ja mislim. I naravno ja to gledam, sorry, al ne mogu da ne gledam. I znate sta? Njih je tamo sad 16 a dvoje od njih su srbi, AHA! Ne mogu bez nas, sta da kazem haha!


Ovo je Patrik. Njemu je mama iz srbije al nas je ;)


A ovo je nasa Katerina. I super je, jedna od najboljih a to nekazem samo zatos to je nasa. To sam saznala tek danas ali i pre toga mi se jako svidela jer je jaka, smesna, ozbiljna i lepa onaje sve u jedno.
U kuci ne sme da prica drugi jezik sem svedskog ali cujes Katerinu kad tad *picka materina* i *majke mi*.

Ja sam sad kuci, i trebalo bi da spavam ali posto znam kako funkcionisem i posto sama spavam veceras ja necu moci da zaspim do jutra. Videcemo. Cujemo se ujutro. Cmok !



(slike uzete sa googla)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0