Dugacak vikend.

Caos

Danas je tako smor dan. Mada je proslo od kad sam ustala ipak sam umorna i jos ne mogu da se probudim. Od petka sam imala dosta toga da radim i bila sam  i zauzeta i umorna, zato nisam ni pisala. Ali evo me sad. Da krenemo od petka.

Jag i moja drugarica otisle smo u shopping da nadjemo neki outfit da imamo da izadjemo. Nije da nemamo nego smo samo htele nesto novo. Ja sam kupila dve haljine za 30 eura. Sto je meni jako jeftino i icicu opet u istu prodavnicu da nadjem jos koju. Izasle smo u klub sto se zove tempel i bilo je super. Posle toga smo isli na after-party i tamo nije bilo lose, posle nekog vremena sam se smorila i otisla kuci.
Ovako sam izgledala.



Petak na subotu stigla sam da odspavam neki 3-4 sata pre nego sto sam krenula da se spremam za Årjäng.  Årjäng je jedno mesto oko 100 km odavde. I isla sam jer tamo mi drugarica zivi, bio joj je rodjendan i isla sam da slavimo. Prvo smo sedeli u jakuzi i posle izasli u jedan kafic koji se zove Hawaii.



Jessica, moja drugarica :)

MNOGO rano sam dosla kuci, posto traje 1½ vremena da se stigne ja sam rano ustala i odvezli su me kuci. A kasno sam zaspala i nisam stigla ni u subotu lepo da spavam.

Kad sam dosla kuci u nedelju odma sam legla da spavam i spavala sam ceo dan. Do 9 sati uvece.
Ponedeljak sam radila, takodje se odmarala. 

Juce sam bila na kafu sa drugaricama. I bilo je lepo. Planirale smo vikend i izgleda da cu da stignem da iskoristim i moju drugu haljinu koju sam kupila ;) jedva cekam.

Danas opet idem na kafu u grad :) A sad moram da radim. Cujemo se kasnije.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0