Februar VS. Mart?

.
Kao sto mozda do sad znate da planiram da idem za Srbiju. I imam prolbem i to je da ne znam da li da idem u februaru ili u martu. Ja i moja drugarica smo danas pricale o tome, i dosli smo do toga da psihicki mi je bolje da idem u februaru a fizicki i materialno je bolje u martu. E sad kako birati? Ima li tacno i pogresno u ovoj situaciji?

Februar:
- Ne stpljiva sam i februar mi je daleko a kamoli mart.
- Slavila bi moj rodjendan.
- Slavila bi kumin rodjendan.
- Zbog moje situacije, bilo bi mi lakse slaviti rodjendan tamo gde znam da osoba NE MOZE da dodje, nego da slavim ovde i znati da NECE da dodje.
- Imam vremena da se naviknem na Srbiju pre 1 aprila. 1 aprila pocinje obuka stjuardese (ako me prime)
Mart:
- Sticicu da sacuvam vise para.
- Radicu 3 dana na sajam za mnogo dobre pare. (legalno I promes!!) Sto isto znaci vise para.
- Lakse ce biti zbog vremena, necu morati da nosim ogromne jakne i dzempere.
- I vise cu biti u Srbiji dok je lepo vreme nego dok je hladno.

Nadam se da vidite da je tesko odluciti, a to moram uskoro da uradim da bi javila zeni da li mogu da radim na sajamu ili ne. AH!!! Tesko je, stvarno ne znam sta da radim.
Please help me?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0