O, napokon.

Moram reci da je danasnji dan mnogo cudan dan. Sve se nesto cudno desavalo ali necu ulaziti u detalje. Zelim samo da vam pokazem mail koji sam dobila 13 novembra ali sam tek danas videla.

Mozda vama ovaj mail i ne znaci nista, ali meni puno. Jer samo odgovor od njih (bilo kakvi odgovor) cekala skoro 2 meseca. I sad sam napokon ovo dobila. Treba da im posaljem CV i cekam opet :D YEEEEY Sad sam mnogo srecna. Izgleda da ce ovo da se stvarno desi, sto se tice selidbe i svega toga.

Mozda i stvarno ostanem dole na neko duze vreme! Ne znam ali jako sam srecna :)


Kommentarer
Postat av: Nenad

hehe.. Samo pazi da se ne nacekas tu.. mo\da je mail koji si dobila bila neka greska, a s'obzirom u kakvom je stanju kompanija gde si aplicirala. Imam utisak da se tamo ne zna ko pije a ko placa. :)

2011-11-16 @ 16:49:37
URL: http://www.selidbeitransport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0