Driving Like Crazy

Dobro vece.

Sad nije tako kasno kao sto inace je kad pisem. Tek je 20:40, moram veceras rano da legnem, mnogo ranije nego sto umem. Sutra mi pocinje voznja u treba da ustanem u 7.00. Tesko meni, ali uspecu. A da bi uspela da zaspim rano pomocicemi tablete persen. Uzecu ih u 21.00 da bi stigla da zaspim a ako mi jedna ne pomogne onda cu ipak stici i jos jednu da uzmem, e sad se samo nadam da cu moci i da ustanem.

Danas sam stigla i da zakazem karte za Stokholm. Idem 12/11 u subotu i vracam se u ponedeljak. Drugarica me je pitala dali zelim da joj opet budem model. Bila sam jednom pre, pa me sad opet zamolila i naravno da sam pristala.

Sad mi pocinje serije Pan Am i sad treba i tabletu da uzmem.
Laku noc!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0