Dear you.

Hello my friends :)
Juce sam spomenula izlazak ali nista od toga. Bili smo kod drugara na rostilj i posle smo svi mi pozaspali u kaucu. Trebali smo danas da izadjemo ali ja nisam htela. Ide mi se ali... Smor mi je kad svake nedelje smo na isto mesto, sa istim ljudima i slusamo istu muziku.
Ostala sam kuci i sad sedim u krevetu, narucujem sebi neke dzempere i uz to slusam moju omiljenu pesmu Jesen u meni - parni valjak.  


Ova mi je jako slatka. Uz neke uske tamne farmerke, bas bi bilo lepo ali kosta 349 kr.
Tako da cu razmisliti jos malo. 
Javi cu vam sigurno sutra sta sam uradila. Do tada laku noc.
( ako me neke bube ne uhvate da se vratim ovde )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0