I am legend

Danas sam ipak ostala sama, i ako nisam to ocekivala. Ali nema veze. Veceras cu morati ranije da zaspim jer sutra rano ustajem zato sto idemo u grad sto znaci = shopping.
BLING KACHING!

Inace sad sam bas odgledala film I am a legend, jedan od naj boljih filmova i ne samo zato sto will smith igra u njemu nego je stvarno dobar.


Ja inace naj vise volim da gledam horore. Uz to sam odrasla, meni su bajke bile Dylan dog. Ako niste citali i volite horore onda je ovo pravi strip za vas. Ima sigurno 100 razlicitih prica o dilanu dogu. I meni se jako svidja.
I kad sam bila mala, secam se kako su pokusavali da me oteraju u sobu kad su pustali na primer vukodlak u Londonu. A ja otvorim malo vrata da me ne vide i gledam krisom. 

Zombi mi je omiljena tema, sve zombi filmove sam odgleda. You name it I saw it, hehe. I ima super hollywoodska seria koja je pocela prosle godine, zove se walking dead. Sezona prva je prosla i odgledala sam je a drugu jos nisu pustili i jedva cekam da izadje. Serija je STRAVA i stvarno treba gledati.
Sta vi volite da gledate? Horore, komedije, dramu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0